Regulamin

Pracownia Meblarska – Oryginalność na miarę, czyli meble na zamówienie

Nasza Pracownia Meblarska powstała w 1995 r.

Jesteśmy niedużą, ale prężnie rozwijającą się pracownią meblarską.

Wykonujemy meble najwyższej jakości – od projektu po końcowy produkt.

Dysponujemy profesjonalnymi narzędziami oraz umiejętnościami pozwalającymi zaprojektować mebel i wykonać go, ściśle wg projektu.

Meble zamawiane na odległość przez internet

Zamówienie nie musi wiązać się z ryzykiem, że otrzymamy coś innego niż np na wizualizacji lub fotografii. My oferujemy produkt – mebel – dokładnie wcześniej zaprojektowany, dopracowany w każdym szczególe. Przed wykonaniem każdego zlecenia klient otrzymuje szczegółowy projekt i fotorealistyczne wizualizacje.
Polecamy artykuł pokazujący jak powstają nasze meble>>

Wystrój wnętrz to trudne, a jednocześnie fascynujące wyzwanie. Od właściwej aranżacji pomieszczenia zależy nie tylko jego przestronność i estetyka, ale także funkcjonalność i dobre samopoczucie mieszkańców. Mimo szerokiej dostępności mebli produkowanych seryjnie, znalezienie kompletu idealnie dopasowanego do oczekiwań użytkownika często okazuje się zadaniem niemal niemożliwym do wykonania. Odpowiedzią na ten problem są meble na zamówienie: dzięki możliwości dokładnego sprecyzowania wymiarów, wzoru oraz sposobu wykończenia, zyskujesz mebel, który doskonale współgra z twoim wymarzonym wnętrzem.

Jeżeli zależy ci na unikalności pomieszczenia, powinieneś zdecydować się na zakup mebli zgodnych z ostatnimi trendami designu. Charakterystyczne bryły i niezwykłe elementy wykończenia połączone z funkcjonalnymi rozwiązaniami pozwolą ci na stworzenie niepowtarzalnych kompozycji, które z pewnością wyróżnią twoje cztery kąty.

Oryginalne projekty mebli designerskich umożliwiają interesujące zagospodarowanie przestrzeni, oferując przy tym komfort użytkowania nieustępujący klasycznym rozwiązaniom. Zamówienie spersonalizowanego zestawu mebli inspirowanych nowoczesnym designem to sposób na utrzymanie niezbędnej równowagi pomiędzy wygodą a wyglądem pomieszczenia.

Nabyte wcześniej doświadczenie i umiejętności dały efekt w postaci wyjątkowych mebli, które oferujemy w naszym Katalogu mebli>>

Wszystkie materiały użyte do produkcji są starannie dobierane przez nas.
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie – każdy mebel jest starannie wykonany i wykończony, Przed oddaniem – dokładnie sprawdzany.

Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem. Składając zamówienie, Klient jednoznacznie oświadcza, iż rozumie i akceptuje treść regulaminu.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Postanowienia Ogólne 1. Właścicielem serwisu internetowego www.fuchs.info.pl jest: P.P.H.U. Dom i Styl Czesław Fuchs 43-200 Pszczyna, ul. Myśliwska 7, NIP: 6381012203, Regon 276149484, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 5251/95 prowadzonej przez Burmistrza Pszczyny zwany w dalszej części regulaminu Sprzedającym.

1. Przedmiotem działalności Sklepu są meble i panele na wymiar.
2. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży produktów na terenie Polski i po za jej granicami
3. Zamówienie w Sklepie składać może za pośrednictwem serwisu internetowego www.fuchs.info.pl jedynie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca, zwana w dalszej części regulaminu Klientem.
4. Klient przekazuje swoje dane osobowe dobrowolnie w celu umożliwienia Sprzedającemu wywiązania się z zawartej umowy sprzedaży.
5. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich zmiany oraz do żądania usunięcia. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

Polityka prywatności>>

Zamówienia paneli i mebli na wymiar

1. Zamówienia Klienta przyjmowane są drogą mailową na : fuchs.info@op.pl, który podany jest także na stronie internetowej.
2. Zamówienie odbywa się na podstawie niewiążącej oferty publikowanej na stronie internetowej www.fuchs.info.pl
3. Umowa kupna zostaje zawarta pomiędzy stronami z chwilą potwierdzenie mailem przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. Sprzedawca dołącza do potwierdzenia fakturę pro-forma, informacje o zaliczce oraz ewentualnych kosztach transportu.
4. Zamówienie zostanie realizowane z chwilą zaksięgowania się wpłaty zaliczki od Klienta, która wynosi od 10% do 30% wartości zamówienia. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie
5. W przypadku wykonania mebli pod umywalki nadblatowe i podblatowe – zamówienie nie obejmuje wiercenia otworów w blacie.
6. Zmiana warunków zamówienia dotycząca szczegółów technicznych jest możliwa – po uzgodnieniu ze Sprzedającym, potwierdzona pisemnie poprzez adres mailowy pracownia@fuchs.info.pl.
7. Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie, podany w mailu potwierdzającym zamówienie Klienta
8. Przed złożeniem zamówienia Klient kierując zapytanie może uzyskać szczegółowe informacje o produkcie.
9. Cena przesłana na fakturze pro-forma jest ceną wiążącą.
10. Po wykonaniu zamówienia Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży: fakturę VAT lub paragon.

Dostawa

1. Meble i panele wysyłane są firmą spedycyjną. Maksymalna długość przesyłki paletowej: 200 cm, maksymalna szerokość: 100 cm. Meble zamawiane powyżej tych wymiarów – odbiór osobisty.
2. Dostawa towaru będzie realizowana pod adres wskazany przez Klienta w mailu. Nie obejmuje wniesienia mebli/paneli do pomieszczenia.
3. Do wysyłki demontowane są okucia meblowe.
4. Cena za przesyłkę jest liczona osobno, wyszczególniona w osobnej rubryce na fakturze pro-forma.
5. Odbiór osobisty w P.P.U.H. Dom i Styl 43-200 Pszczyna, ul. Myśliwska 7.

Płatność

1. Klient może wybrać płatność za zamówiony towar (zarówno w przypadku wpłaty zaliczka jak i reszta kwoty zamówienia) : a). przelewu bankowego na konto firmy P.P.U.H. Dom i Styl Czesław Fuchs 43-200 Pszczyna ul. Myśliwska 7, numer konta Bank Pekao S.A. nr. 34 1240 6449 1111 0010 4726 8310 b). płatności gotówką w P.P.U.H. Dom i Styl 43-200 Pszczyna, ul. Myśliwska 7.
2. Klient wpłaca: a). zaliczkę – przed wykonaniem zamówienia, b). a resztę kwoty zamówienia podanej na fakturze pro-forma – przed odbiorem przedmiotu zamówienia
3. W przypadku płatności bezgotówkowych decydującym jest dzień wpłynięcia kwoty na konto Sprzedającego.
4. Po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym Klient może zapłacić kwotę kurierowi, w przypadku odbioru towaru – za pobraniem.

Gwarancja, reklamacja, zwrot.

1. Klient jest zobowiązany przy odbiorze dokonać oględzin, sprawdzając czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona.

2. W przypadku dostarczenia uszkodzonej przesyłki, Klient jest zobowiązany spisać protokół szkody przy kurierze, uszkodzona przesyłka zostanie przekazana z powrotem Sprzedającemu.
3. Kupujący ma obowiązek – przed montażem mebla na stałe – sprawdzić czy przedmiot zamówienia jest zgodny z zamówieniem: (wymiary, kolor, okucia). W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem – należy reklamowany towar odesłać w opakowaniu dostarczonym przez sprzedającego – uzgadniając ze sprzedającym termin odbioru przesyłki. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za montaż przedmiotu zamówienia – dokonany przez kupującego, który nie sprawdził towaru przed montażem, jak również sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy montaż przedmiotu zamówienia przez kupującego.
4. Sprzedający udziela na wszystkie swoje meble i panele 12 miesięcznej gwarancji obejmującej braki produkcyjne, złamania i pęknięcia materiału oraz zachowanie funkcji produktu. Warunkiem gwarancji jest użytkowanie produktów w warunkach i w sposób odpowiadający ich przeznaczeniu, gdy nie zostały one poddane działaniu lub wpływowi szkodliwych czynników wynikających z niestandardowego sposobu i środowiska ich użytkowania. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń produktów powstałych po momencie przekazania produktów Klientowi oraz różnic w kolorze i strukturze drewna, gdyż jest to naturalną konsekwencją jego pochodzenia. Czynniki te nie mogą być podstawą do zgłaszania reklamacji.
5. Odpowiedzialność za wady nie powstaje wówczas, gdy towar w sposób oczywisty był używany niezgodnie z „Instrukcją używania i konserwacji mebli i paneli“ dostarczoną przez Sprzedającego i/lub został użyty w sposób nieodpowiedni, biorąc pod uwagę jego właściwości użytkowe i niezgodnie z celem, do jakiego jest przeznaczony i/lub następnie został samowolnie przerobiony. Odpowiedzialność za wady ani gwarancja nie odnosi się do zużycia towaru spowodowanego normalnym używaniem.
6. Prawa kupującego z tytułu wad towaru, w przypadku nie przedsiębiorców, wynikają z właściwych postanowień Kodeksu Cywilnego.
7. Przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana – usługa wykonania paneli i mebli na wymiar przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta – według indywidualnych wymiarów, wzoru, koloru, sposobu wykończenia. Rozpoczęcie i wykonanie świadczenia (usługi) będzie skutkowało utratą prawa odstąpienia od umowy.

ZASADY UŻYTKOWANIA, CZYSZCZENIA I KONSERWACJI WYROBÓW

Powierzchnie lakierowane (na wysoki połysk, półmat lub mat) charakteryzują się pięknem i są łatwe do czyszczenia.
Warunkiem zachowania wyrobu przygotowanego na indywidualne zamówienie w dobrym stanie jest stosowanie się do zaleceń niniejszej instrukcji.

1. Nie narażać powierzchni na działanie chemii: rozpuszczalników, farb do włosów, lakierów, środków do udrażniania rur, agresywnych detergentów.
2. Wyroby czyścić powszechnie dostępnymi łagodnymi środkami do czyszczenia w płynie.
3. Zabrania się czyszczenia mleczkami, proszkami, ostrymi ścierkami, szczotkami, gąbkami, czyścikami.
4. Czyścić przy użyciu miękkich ściereczek z micro fibry. Nie dopuszczać do zaschnięcia brudu, kurzu, pozostałości substancji chemicznych i kosmetyków, pozostałości środków czystości i wody na powierzchni.
5. Wodę i wszelkie osady z mydła itp. należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do ich zaschnięcia na powierzchni.
6. Wyroby o powierzchni matowej nie należy polerować.
7. Wyroby wykończone w połysku, należy polerować miękką ściereczką z użyciem mleczka polerskiego raz na 3-6 miesięcy, w zależności od intensywności użytkowania.
8. Jeżeli nie ma pewności co do agresywności środków chemicznych stosowanych do czyszczenia i konserwacji, należy zachować ostrożność, wcześniej wykonać próbę czyszczenia w miejscu niewidocznym.
9. Kubki, mydelniczki itp. wyposażenie łazienkowe należy podkleić filcem lub podkładkami silikonowymi, albo gumowymi, aby nie rysowały powierzchni.
10. Wyposażenie nie jest odporne na stały kontakt z wodą twardą lub średnio twardą. Dlatego wyroby należy wycierać do sucha na bieżąco, lub zaopatrzyć instalację wodną w zmiękczacz wody. Informację o twardości wody można otrzymać od lokalnego dostawcy wody.
11. Wyroby eksploatować zgodnie z ich przeznaczeniem, wyłącznie w warunkach domowych, chyba, że przed złożeniem zamówienia Klient poinformował Producenta o innym przeznaczeniu niż w warunkach domowych.
12. Baterie przykręcać z wyczuciem, zawsze używać podkładki gumowej lub silikonowej.
13. Wykonywanie otworów w blacie – według osobnej instrukcji.
14. Nie należy umieszczać gorących przedmiotów na powierzchni blatu. W przypadku stawiania na blacie gorących naczyń- zawsze używaj podkładki z filcu lub miękkiego korka.
15. W razie wątpliwości zawsze należy zasięgnąć porady producenta.

INSTRUKCJA WYKONYWANIA OTWORÓW W BLACIE – dotyczy mebli pod umywalki nablatowe, częściowo wpuszczane w blat.

1. Blat mebla należy zabezpieczyć żółtą taśmą lakierniczą.
2. Po zabezpieczeniu blatu – przyłożyć umywalkę, baterię lub inne elementy które na stałe będą montowane w blacie.
3. Odmierzyć otwory – nanieść na taśmę za pomocą ołówka.
4. Wyciąć otwory za pomocą wyżynarki, otwornicy.
5. Ostateczny montaż – nanieść odpowiedni silikon w odpowiednim miejscu styku umywalki z blatem.

ZASADY UŻYTKOWANIA, CZYSZCZENIA I KONSERWACJI BLATÓW, MEBLI, UMYWALEK Z KOMPOZYTU

Wyroby z kompozytu (kamienia akrylowego) mają doskonałe właściwości w zakresie ochrony środowiska, które nie emitują szkodliwych substancji, nie wchłaniają brudu i wilgoci. Nie są trudne do utrzymania w czystości. Istnieją jednak zasady użytkowania , które muszą być przestrzegane, aby służyło długi czas, zachowując doskonałe walory użytkowe i estetyczne. Warunkiem zachowania wyposażenia przygotowanego na indywidualne zamówienie w dobrym stanie jest stosowanie się do zaleceń niniejszej instrukcji.

1. Należy unikać kontaktu z rozpuszczalnikami, farbami do włosów, lakierami, środkami do udrażniania rur, materiał nie jest odporny na agresywne chemikalia.
2. Wyroby czyścić powszechnie dostępnymi środkami do czyszczenia konglomeratów w płynie lub mydłem bezbarwnym w płynie.
3. Zabrania się czyszczenia mleczkami, proszkami, ostrymi ścierkami, szczotkami, gąbkami, czyścikami.
4. Czyścić przy użyciu miękkich ściereczek z micro fibry. Nie dopuszczać do zaschnięcia brudu, kurzu, pozostałości substancji chemicznych i kosmetyków, pozostałości środków czystości i wody na powierzchni.
5. Wodę i wszelkie osady z mydła itp. należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do ich zaschnięcia na powierzchni.
6. Wyroby o powierzchni matowej nie należy polerować. Chyba, że specjalną ściereczką matującą z użyciem pasty polerskiej matującej, jednak nie częściej jak co 6 miesięcy.
7. Blaty wykończone w połysku, należy polerować miękką ściereczką z użyciem mleczka polerskiego raz na 3-6 miesięcy, w zależności od intensywności użytkowania.
8. Jeżeli nie ma pewności co do agresywności środków chemicznych stosowanych do czyszczenia i konserwacji, należy zachować ostrożność, wcześniej wykonać próbę czyszczenia w miejscu niewidocznym.
9. Kubki, mydelniczki itp. wyposażenie łazienkowe należy podkleić filcem lub podkładkami silikonowymi, albo gumowymi, aby nie rysowały powierzchni.
10. Wyposażenie nie jest odporne na stały kontakt z wodą twardą lub średnio twardą. Dlatego wyroby należy
wycierać do sucha na bieżąco, lub zaopatrzyć instalację wodną w zmiękczacz wody. Informację o twardości wody można otrzymać od lokalnego dostawcy wody.
11. Wyroby eksploatować zgodnie z ich przeznaczeniem, wyłącznie do higieny osobistej w warunkach domowych, chyba, że przed złożeniem zamówienia Klient poinformował Producenta o przeznaczeniu innym jak higiena osobista w warunkach łazienek domowych.
12. Baterie przykręcać z wyczuciem, zawsze używać podkładki gumowej lub silikonowej.
13. W razie wątpliwości zawsze należy zasięgnąć porady producenta.

Postanowienia końcowe

1. Zawartość witryny internetowej nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, pełni jedynie rolę informacji handlowej.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.
3. Umowy zawierane są zgodnie z przepisami prawa polskiego, a wszelkie spory mogące powstać w związku z ich realizacją, niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem podlegają rozpoznaniu przez właściwy rzeczowo sąd powszechny zgodnie z prawem polskim.
4. W sprawach nie uregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Data sporządzenia regulaminu: 15.02.2015 r., aktualizacja: 02.01.2022 r.